CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, 28 September 2009

قالوا وسمعناهم

ان ارقى علاقة بين الرجل والمرأة هى علاقة الجنس

ايناس الدغيدى
  • ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لو مسك الاخوان المسلمون الحكم فى مصر سوف اعمل راقصة فى الافراح الاسلامية

دينا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اتمنى اذا مت ان لا اموت مطربا

تامر حسنى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حملت كثيرا واجهضت كثيرا فعاقبنى الله بعدم الانجاب

الهام شاهين
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تربية الكلاب اشبعت عندى غريزة الامومة

هالة صدقى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تسبب تامر حسنى فى افساد الاغنية المصرية وتخلف الذوق العام

عمرو مصطفى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اذا قامت القيامة ووقفت للحساب سيقول لى ربى انت واد جدع ادخل الجنة

احمد فؤاد نجم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اتمنى لو امارس مهنة الرقص الشرقى ولكن والدتى تقول لى انتى لاتجيدين الرقص

منة شلبى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عبد الحليم حافظ كان لايستمع الى نصائح الطبيب ويمارس الجنس

مفيد فوزى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لقد خنت كل ازواجى الذين خانونى

صباح
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لقد سالت نفسى لماذا يوجد ابو الهول ولا نرى اى معالم للسيدة الفاضلة ام الهول ولقد اجابنى المؤرخين
بأن هناك عدة اراء
الرأى الاول بأن ام الهول غرقت فى العبارة والرأى الثانى بأنها حرقت فى قطار الصعيد
اما الرأى الارجح وهو الرأى العلمى ان ابو الهول مكون من جسم اسد ورأس رجل
وذلك يدل على ان ابو الهول كان رجلا وان أم الهول كانت(( اسدة))


سيد ابو حفيظة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انت مش نافع

السيدة الفاضلة والدتى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

23 comments:

yasmina said...

لا لا لا
اقول لحضرتك
دلوقتى بالذات امسك الخشب
كدة اول تعليق مرتين على التوالى
توء توء مش مصدقة

yasmina said...

ايه مستغرب ليه
ايون ما لينك ورابط المدونة عندى
يبقى ليه ما كنشى الاولى
يعنى من الاخر انا مراقبة المدونة دى
مخبر بقى تقول ايه
هههههههههههه
وبعدين حظ حضرتك انى اهيص فى المدونة دى
فيه مانع
لأ
طيب براحتى بقى
هههههههههههههه

yasmina said...

هييييييييييييييه
هيييييييييييييييه
هييييييييييييييييه
هههههههههه

yasmina said...

المدونة دى مريحة اوى
ههههههههههههه
دة انا هبات فيها انهاردة
هههههههههههه

yasmina said...

ممممممممممم
خمس تعليقات
طيب اروح اقرا واجيى بسرعة بس مش هتاخر ان شاء الله
هه
ماجيش الائى حد قاطعنى انا بقول اهو
هههههههههه
سلاااااام مؤقتا يعنى

yasmina said...

ها ايوة كدة
انا عايزة اخد راحتى
مش ممكن
هههههههههههه

yasmina said...

اقول تعليقى بقى
بصراحة البوست عجبنى اوى لانه مش تقليدى
حاجة جديدة انا قريتهاش قبل كدة
ودى احلى حاجة بجد
اى نعم في ردود مستفذة
بس ماشى عشان خاطر المدونة الجميلة دى انا عديتها
هههههههههههه

yasmina said...

لا وكله كوم واخر رد دة كوم تانى
هههههههههههه
بجد جميل اوى وضحكت
ههههههههه
بس مش تقلق انا سمعت الكلام دة كتيييييييير اوى
ههههههههههههههههه
انتى مش نافعة
انتى مجنونة رسمى
وعيلة وبلوة . . . يوووووووه
تلائى من دة كتير
ههههههههههه

مدحت محمد said...

ياسمينا

انا بعد كدة هدخلك باشتراك التعليق بجنيه

والتعليق اللى بعده باتنين جنيه

ومشكلتك مش بتبقى اول تعليق
انتى الاول والتانى والتالت والعاشر كمان

بس منورة المدونة بجد

yasmina said...

بس بجد اللى بيخلينى اضحك عادى
انى متاكدة انه من ورا قلبها
ودة حقيقى بجد والله
ربنا يخليها لحضرتك يارب

مدحت محمد said...

نسيت اقلك سلام مؤقت

yasmina said...

ايه دة انا عديت الحداشر
لااااااا دة انا اتحسنت اوى
يارب دايما
هههههههههههه

yasmina said...

انا كدة عملت اللى عليا
ههههههههه
بجد انا مبسوطة اوى انى بكون الاولى
بس بجد ياريت ماكونشى عملت ازعاج
واكون ضيفة خفيفة
اى نعم مافيش ضيفة خفيفة بكل التعليقات دى
بس معلشى استحملنى
ههههههههههه
وفى نهايه الاحتلال دة
احب اقول
سلاااااااااام
بس مش مؤقت
هههههههه
سلام

منى said...

بيقولوا زى ماهم عايزين عشان لاقين اللى بيضيفوهم فى البرامج واللى قاعدين يسمعوهم
وشيفينهم قدوه

ربنا يصبرنا
بس انت مزعل ماما ليه؟؟؟؟؟؟


ربنا يكتب لك الخير كله


تحياتى

زهور الامل said...

هههههههههههههههههههه

والله الناس المشهورين دول هيشلونا ويجيبولنا العصبي
ولا دينا اللي بتقوله انا رقاصة محترمة يا طوني
يالهوييييييييييي
هو في ايه
الناس دي هتهبلنا والله

البوست رائع

تحياتي

dodoo said...

اذا قامت القيامة ووقفت للحساب سيقول لى ربى انت واد جدع ادخل الجنة

هههههههههههههههههههههه

ياماشاء الله

ربنا هيقوله انت واد جدع ادخل الجنه

ده ايه التفاؤل ده ؟ لاء وايه ربنا هيقول " واد " بجد ربنا يصبر الناس دى على هبلها

وعلى راى المثل

اهبل يتكلم وعاقل يسمع

:::::::::::::::::::::

بجد البوست جميل اوى ونهايته حلوه اوى ضحكت عليها كتير

ريمان said...

عاجبنى كلام تامر حسنى

ومشمئزه من ايناس الدغيدى


ومضايقه من مفيد فوزى بصراحه مالوش حق يقول كده يعنى حتى لو حليم كده ليه يعنى يكلم عنه بالشكل ده بعد ما مات


ده حتى مايصحش يعنى


قالوا ولسه ياما هيقولوا بس انا على فكره مش بسمعلهم ابداااااااا

مدحت محمد said...

ياسمينا

ماشاء الله عديتى الحداشر

كبرتى وبقيتى عروسة
ماشاء الله
الايام بتجرى بسرعة

يابنتى
خلاص بعد كدة همنع التعليقات لحد مانتى اتعلقى بعد كدة

وسلام ...مش... مؤقت

مدحت محمد said...

منى

لا مش مزعلها ولاحاجة

الكلمة دى تقلهالى لما اقعد اتريق على حد او اهزر
بس

لو اتضايقت منى اوى تقلى هقول لخلانك

مدحت محمد said...

زهور الامل

ههههههههههههه
اه فاكرة موضوع رقاصة محترمة دى

ولعلمك برضه هتبقى فى الفراح الالسلامية هترقص بالزى الشرعى اكيد
تحياتى

مدحت محمد said...

dodoo
عارفة ليه فؤاد نجم قال كدة

لما قال انا ولابصلى ولابصوم

بس ربنا هيقلى ادخل الجنة انت واد جدع
وشاور انى كمان ربنا
هيطبطب على كتفه

مدحت محمد said...

ريمان

ايناس الدغيدى يابنتى رفعت ايديها للسما وقالت ربنا مايكتب الحجاب عليا
تامر بقى بحس انه متردد اوى
مرة احس انه ملتزم وكويس
ومرة احس انه كلامه متناقض مع افعاله

ساسو said...

سيبك انت من الناس دي اهم مقوله هي بتاعة الوالده (ربنا يخليها ليك ويعطيها الصحه)
اجمل ماقيل ههههههههههههه
انا نفسي اعرف هي امهاتنا يقربوا لبعض ولا ايه؟
ههههههههه
نفس الكلام
سلااااااام